rider-banner-icon
     
  • Kinesisk
  • Asiatisk

Chili

Levering
Rating 4.4 out of 5 stars, 1000+ reviews

Søebergtorget 5
Marianne19.6.2026Chili leverer alltid like deilig, varm mat, i store porsjoner, enten du spiser i restauranten, eller får maten levert hjem. Jeg vil absolutt, på det aller varmeste, anbefale Chili! 1000 takk!
Gørild1.6.2026Denne bestiller jeg igjen og igjen. Elsker den. Sønn min og
Odd10.3.2026Knallbra mat, store gode porsjoner
Paul1.2.2026Veldig god mat!
linda21.11.2025Alltid like fornøyd, maten er nydelig
Johan14.11.2025Har vært kunde siden 2002, og de har nok byttet kokker noen ganger.Kan skrive under på at nåværende kokker lager god mat. Dette er min/vår favoritt rett.Har vært siden 2002. Takk for ein god mjddag:)
Reidar30.9.2025De har alltid god mat, men i dag var maten helt fantastisk 🌞🌞🌞🌞🌞
Camilla31.8.2025Nydelig mat ☀️
Johan18.8.2025Veldig bra :)!
Sveinung6.7.2025Fantastisk god å STOR porsjon med prima vare 100% fornøgd
Gator2.7.2025det er så bra mat her. biffen er mør å risen er perfekt
Petter2.7.2025god mat og med litt eksklusiv touch. Anbefalles.
Therese20.5.2026Å som jeg hadde gledet meg til denne retten og spart . Men det som kom skuffet med/oss kjøttet var seigt og lite grønn sakerog nor rart m sausen . Nei d smakte ikke som sist :( :( Hva skjedde m favori
Renate7.8.2025Litt tam i smaken
Bente28.11.2025Fikk ikke med den sursøte sausen med grønnsaker i,ble tørt og kjedelig
Karina22.6.2026Mannen spyttet ut vårrull,han er ikke kresen.Dårlig smak.Gon Bao var smakløs, smakte utvannet søtsur saus av et eller annet slag. Spareribs og vårruller hadde veldig kvalmende smak,flere smakte
Viktoria19.10.2025Maten var alt for salt og virker som man har mista hele salt børsa oppi maten, men vært veldig fornøyd tidligere når vi har handlet her
Ida1.10.2025Wonton smakte dårlig. Måtte kaste de.
Katarzyna28.9.2025Jeg ble misfornøyd med maten. Risen var klebrig og ikke varm, og begge boksene var ikke helt fulle. Fikk jeg bare rester?Pga at porsjonene ikke var komplette, ønsker jeg en delvis refusjon. Takk.
Amalie17.5.2026Kjedeligste gon bao jeg har smakt.. veldig skuffende. Helt uten smak
Gard-axel15.4.2026Uspiselig.
Kjersti30.7.2025Altfor sterk - helt nedtur. Det må være et felt hvor man skriver styrke.
Lisa6.1.2026And er ikke godt stek
Hayley20.12.2025det var ikke stekt ris det var svidd ris…. Hele retten var ødelagt fordi alt smakte brent. Mye svarte egg rester oppi
Geir24.10.2025Kald mat. Tok en evighet. Ikke greit..
Marius9.9.2025Altfor sterkt nesten ikke mulig å spise
Fabiana6.7.2025mat kommer kaldt
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday14:0022:00
Friday,Saturday14:0023:00
Sunday13:0022:00

Restaurantinformasjon

Chili Xilin AS 937200366MVA

Leveringsleverandør

foodora Norway AS / foodora rider partner

Matleverandør

foodora