KebabHuset
KebabHuset Anmeldelser
Magnus
2 uker siden
Faktisk er veldig god kebabpizza kombinert med rømmedressingen! Dette var positivt overraskende! Jeg forventet standard pizza alle andre lager, men denne er faktisk god og unik nok
- Kebabpizza390 NOK
- Rømme i Beger40 NOK
Andreas
1 måned siden
Nydelig mad
- Kebab i Pita230 NOK
Rune
1 måned siden
Veldig godt! Raskt levert.
- Kebabpizza390 NOK
Rune
2 måneder siden
Kjempegod mat
- Kebabpizza390 NOK
Heidi
3 måneder siden
Virkelig god pizza!!
Arne
5 måneder siden
Bra Mat.
- Kebabtallerken299 NOK
Marcus
6 måneder siden
Dunder kebab
Taha
6 måneder siden
10/10 Alltid god mat der fast kunde der
- Kebab Husets Spesial299 NOK
- Rømme i Beger40 NOK
Andreas
8 måneder siden
Bæng 4 the bucks
- Kebab i Pita250 NOK
Stig
1 uke siden
På snitt bra, men litt skuffende lite brødmat. en kvart liten bit med noen sesamfrø er ikke hva man forventer fra en kebab. Tallerken eller annet. Ellers god dog, plenty med kjøtt og annet.
- Kebabtallerken299 NOK
Elita
9 måneder siden
Alltid 10/10
- Woow Pizza399 NOK
- Kebabsaus i Beger- Sterk40 NOK
Sylve
10 måneder siden
Pizzaen var veldig god.
Mariella
3 måneder siden
God mat, kjapt levert! Litt variabelt hva man får, så er usikker på hva standarden er.
- Mix Kebab i Tallerken315 NOK
- Kebabsaus i Beger- Svak40 NOK
Philip
1 år siden
Helt fantastiske beste kebaben jeg har smakt
Jack
1 uke siden
Kebab pizza ikke kebabsaus
Michael
3 måneder siden
Alt var ganske fuktig, bløt pommes, kebaben var stor og med gode ingredienser men sausen var helt smakløs, bestilte sterk og med grønn chili, fikk smakløs og med jalpeno…
Sigurd
10 måneder siden
Veldig god kebab, men en del mindre og ganske mye dyrere enn de andre kebabene i området
- Kebabtallerken299 NOK
Kawsar
3 måneder siden
Brent kyllingnuggets…
Helz
11 måneder siden
Fikk dessverre ikke med drikken jeg betalte for🥲.
- Kebab i Pita230 NOK
- Kylling i Rull m/ Pommes & Ost225 NOK
- Kebabsaus i Beger- Medium40 NOK
Birk
6 måneder siden
Kebaben var svært bra, men pizzaen med all toppingen var svært brent, mister mye smak da
- Kebab i Pita m/ Pommes240 NOK
Kristin
2 uker siden
The food was unfortunately not good at all. The fries were completely soggy, and the chicken was inedible because it was full of hard pieces. Would not recommend.
Stian
1 måned siden
Njææ! hauset opp!
Hamza
1 måned siden
Jeg har bestilt med tallerken og betalt for det men fikk kun burger
Sondre
2 måneder siden
Nesten ikke skinke og ikke noe ananas
Veronica
10 måneder siden
Helt ok pizza. Burde vært aldeles god til den prisen, men dessverre ikke verdt pengene
Eline
2 måneder siden
Bestilte medium sterk mix tallerken, fikk sterk og uten kylling. Det er andre gang jeg kjøper mix tallerken og denne gangen ble jeg ekstremt skuffet! Den var ikke i nærheten av det den var første gang
Pia
4 måneder siden
Do not read comments on orders.
- Biff Bearnaise315 NOK
Marcus
6 måneder siden
Kjøpte stor men fikk liten. Når jeg åpnet boksen å se kebaben ble jeg skuffa, det så ut som gryterett
Rahuldeep
6 måneder siden
De hadde ikke amerikanske bunn, helt ok! De ringte og sa det, vi tok italiensk og som kompensasjon skulle vi få rømmedressing. Dette handler om å holde det de lover, hvis de først lover noe!
Sam
8 måneder siden
Jeg bestilte 2 stk fikk en

