- Pizza
- Burger
- Tyrkisk
- Midtøsten
- Kebab
Nesbru Kebab
Nesbru Kebab Anmeldelser
Andreas
4 dager siden
Veldig smakfull pizza 👌🏻
- Kebab Pizza315 NOK
Mandip
3 uker siden
Fantastisk mat og topp sjåfør
Mini
1 måned siden
takk
- Kebabmiddag208 NOK
- Kyllingmiddag230 NOK
Selman
1 måned siden
Valgte legg utenfor dør pga hund og barn som sover, men neida!! Bank bank på døra😡
- Kebabmiddag208 NOK
Anne
1 måned siden
Beste i Asker de siste 20 årene.. minimum…
- Hamburgermiddag170 NOK
Alexander
3 måneder siden
Great!
Diana
3 måneder siden
Godt varmt kebab 👍
- Kebabmiddag208 NOK
Selman
6 måneder siden
Utrolig hvor bor mye man får . I motsetning til andre steder er ikke Nesbru gjerrig med maten. Smaker godt og får mye får pengene👍🏼Anbefaøes på det sterkeste♥️
- Kyllingkebab175 NOK
- Kebabmiddag208 NOK
Selman
7 måneder siden
Veldig god mat fra dere👍🏼Masse kjøtt og god tilbehør. Ville anbefale de til dere alle. Takk får maten. Og veldig hyggelig bud som tilpasset seg mine ønsker om levering
- Kebabmiddag208 NOK
Fillip
1 måned siden
Han bruke litt lang tid men maten var varm så går fint
Angel
3 måneder siden
De glemte å sette servieter i pakaken
- Hamburger195 NOK
Monika
5 måneder siden
Maten er kjempe godt, levering veldig rask og snille sjåfør👌
- Kebabmiddag208 NOK
Sojita
7 måneder siden
litt for stor
- Kyllingkebab175 NOK
Liana-Eileen
7 måneder siden
God burger, vel mye salat
- Hamburgermiddag195 NOK
Selman
1 måned siden
Ikke fulgt opp det kunde ønsket seg. Ville ha sterk men fikk veldig svak. Og pommes er ikke fersk men støtt i hvil og bare fått det med min middag
Liana-Eileen
4 måneder siden
maten ankom kald etter budet tok flere stopp på veien for å levere, dette ble ikke informert om fra budet sin side.
Kamran
4 måneder siden
Jeg bestilt stor den ser ikke ut stor
Ali
5 måneder siden
Manglet brus
Are
8 måneder siden
Smakte godt, men alt var ei gjørme levert
- Kebab189 NOK
Magnus
1 uke siden
Flere i firmaet ble dårlig i magen etter å ha spist kyllingkebab fra dem
Nathaniel
4 måneder siden
Maten var grei, men tokk veldig lang tid.
- Hamburger140 NOK
Merve
3 uker siden
Jeg har ikke fått noe å spise med, verken gaffel eller skje!!!!!
Isabelle
4 uker siden
Fikk sterk saus istedenfor mild
Nils
1 måned siden
Ingen bestikk
Susanne
10 måneder siden
Har alltid vært fornøyd når jeg har vært hos Nesbru kebab, men leveringen var ikke så bra. Nesten ikke salat ved siden av, og nesten ikke krydder på pommes frites.
Magnus
10 måneder siden
ba om sterkere saus, fikk nesten nesten ingenting
Jan-Erik
5 måneder siden
Fikk ikke pomfrits til burgeren
carol
5 måneder siden
The restaurant was closed, so I require my money back.
Ahmad
6 måneder siden
Fikk ikke gaffel
Ulrik
6 måneder siden
Helt elendig service

