- Asiatisk
- Sushi
Sabrura Sticks & Sushi Stortorvet
Sabrura Sticks & Sushi Stortorvet Anmeldelser
ESPEN
7 måneder siden
Nydelig mat bestiller mer etterhvert
- Stor Sushikombo669 NOK
Michael
4 måneder siden
God mat, men det manglet soyasaus :(
Ida
1 måned siden
Vi manglet to stk gyoza, så det er uheldig. Resten var bra!
- Liten Kosekombo394 NOK
- Vårruller (6 stk)119 NOK
- Coca Cola 0,33L59 NOK
- Coca Cola Uten Sukker 0,33L59 NOK
- Fanta Appelsin 0,33L59 NOK
- Green Kombo218 NOK
Iver
11 måneder siden
Var god, men hadde smakt bedre om den ikkje kosta 300kr
Mia
11 måneder siden
God sushi. Likte godt Nordkappmaki. Mistet litt smaksopplevelsen på nigiri da jeg ikke fikk med soyasaus.
- Nigiri Laks (6 biter)144 NOK
- Nordkappmaki130 NOK
Ibrahim
7 måneder siden
Jeg fikk laks sashimi selv om jeg ba om tunfisk
Hamza
6 dager siden
Noen av de hvite sushibitene var misfargede og smakte ikke ferskt. De virket gamle og ikke egnet til konsum.
Amiira
1 måned siden
Jeg fikk kylling burrito da jeg bestilte scampi
- Sushiburrito med laks185 NOK
Elisabeth
1 måned siden
Jeg fikk ikke alt jeg bestilte og jeg fikk ikke tilbehøret som hører med?
Sylvia
9 måneder siden
Fikk ikke med rekechips som bestilt.
- Nigiri Laks (6 biter)144 NOK
- Kylling gyoza (6 stk)119 NOK
John
2 måneder siden
What is this? Sushi for ants? Trodde jeg hadde bestilt et måltid (basert på bilde og pris). Det viser seg at jeg har bestilt en halv munnfull. En bitteliten forrett om du vil. Elendig!
Cho
9 måneder siden
The "green" pokebowl didn't have oyster mushrooms, not sure what it was in there, but looked like meat and smelled like meat, so we couldn't eat it. Same thing for one of the rolls in the green combo.
- Agurk- & Avokadosalat109 NOK
Kristine
11 måneder siden
Mangler soyasaus til sushi!!! Og bare to bestikk, når man bestiller mat til flere.
Tina
11 måneder siden
Først fikk vi feil ordre, deretter da vi fikk riktig ordre manglet 2 vårruller. Ellers ok.
Andre
6 måneder siden
Mottok aldri bestillingen
Tonje
7 måneder siden
Jeg fikk aldri maten jeg bestilte...
Jens
7 måneder siden
Maten var helt most når vi fikk den. Fikk bare spist 10% av maten dessverre.
Stine
8 måneder siden
Hei jeg fikk ikke colaen som jeg bestilte med
Rebekka
9 måneder siden
Jeg bestilte to sauser og fikk ingen av dem. Veldig irriterende. Skjer veldig ofte
Magnus
10 måneder siden
Mangler wasabi, ingefær, soya, spisepinner.
Eduardo
10 måneder siden
They didn't sent the whole meal
Gitte
10 måneder siden
Fikk ikke den vi skulle ha
Patryk
11 måneder siden
The order arrived incomplete; several items were missing

