- Asiatisk
- Sushi
Sumo Hall Toll
Sumo Hall Toll Anmeldelser
Elisabeth
1 mÄned siden
Nydelig kvalitetsmat đ€
- Scallops Sashimi179 NOK
- Kingfish Sashimi189 NOK
Martin
5 mÄneder siden
Veldig bra og billig med rabatt
Marit
2 mÄneder siden
Supergod mat, men litt dyrere enn andre
William
9 mÄneder siden
Chicken Karaage like rosa som foodora logoen. Resten av maten var 10/10
Lene
1 Är siden
Veldig god sushi, men skuffet over at det ikke fulgte med Soyasaus som enhver sushirestaurant legger ved i bestillingen. Det var heller ikke mulig Ä bestille sÄ regnet med det var inkludert.
Jenny
9 mÄneder siden
Maten er god men de er blitt gjerrige med porsjonene siden sist jeg bestilte. Det var veldig lite laks og ris sÄ vi ble ikke ordentlig mett som middagsporsjon.
Benjamin
10 mÄneder siden
Overpriced relative to portion size. Dry.
Anette
10 mÄneder siden
Maten smakte godt, Men dÄrlig innpakning av maten. Omtrent all saus hadde lekket ut i posen
Stian
5 mÄneder siden
Jeg bestilte ekstra ingefÊr og det var ikke med i bestillingen. Jeg kjÞpte ogsÄ dirty tempura, det var blaut fries
Lene
4 dager siden
Maren kom forseint, seige vĂ„rruller, sushiâen fĂžltes ikke fresh. Nedtur med tanke pĂ„ prisen og familie kos pĂ„ en lĂžrdag.
Sanna
8 mÄneder siden
SĂžt potetene er garantert gamle, de var kjente harde
Petter
8 mÄneder siden
Sushien har virkelig tapt seg. Ikke verdt prisen. SmaklĂžst og lite for pengene.
Aga
1 mÄned siden
wrong order
Elisabeth
10 mÄneder siden
Veldig tynt Ä dÄrlig skÄrne kamskjell denne gangen. Litt skuffet
Ibrahim
2 mÄneder siden
Found a hair inside sushi
Henrik
1 Är siden
Fikk allergisk reaksjon, peanĂžtter
Alexander
4 mÄneder siden
Fikk ikke begge rettene som vi bestilte
Hanne
5 mÄneder siden
skikkelig vassen mat i dag. ble skuffet og kunne ikke bestille nytt. sĂžtpotetpomfrien var skikkelig vassen og det samme med sushi bitene. FĂžltes ut som om scampien ikke var fritert.
Andrea
7 mÄneder siden
Maten var kald
Petter
8 mÄneder siden
Bestilte 5 chili majo men fikk ingen..
Gleb
8 mÄneder siden
Smelled moldy and I ended up getting food poisoning.
Gunn
9 mÄneder siden
Kald temprura.
Monica
9 mÄneder siden
jeg fikk aldri maten
Elisabeth
1 Är siden
Kjipe, smÄ, tynne kamskjell i sashimien denne gangen. Litt skuffet over det til den prisen de tar.
Elisabeth
1 Är siden
kamskjellene var veldig smĂ„ og smakte ikke fersktâŠ
Tilgjengelige tilbud

