- Pizza
Pizzeria La Pietra
Pizzeria La Pietra Anmeldelser
Andrea
I går
Nydelig pizza!! Oslos beste🤩
- Picasso215 NOK
Jens-Erik
1 måned siden
Alltid bra.
- Vichinga215 NOK
Thomas
1 måned siden
Fantastisk som alltid!
Aud
5 måneder siden
Byens beste!
- Capricciosa198 NOK
- Pietra230 NOK
Yona
6 måneder siden
Ser Veldig og lukter veldig godt, pizzaen er varm å bra levering!
- Capricciosa198 NOK
- Pepperoni198 NOK
Puria
6 måneder siden
Thanks a lot.
- Capricciosa198 NOK
- Pepperoni198 NOK
Cristhian
7 måneder siden
Pizza little by cold but tasty
- Coca-Cola45 NOK
- Pepperoni198 NOK
Kristin
8 måneder siden
God pizza, ble levert før tiden 🙏🏻
- Valentino220 NOK
Magnus
8 måneder siden
Veldig good bunn, godt med fyll og veldig gode dressinger. Anbefales!
- Carpaccio240 NOK
- Napoli215 NOK
Jesper
8 måneder siden
Veldig god pizza
- Capricciosa198 NOK
Youssef
2 måneder siden
Tasty pizza!
- Solo45 NOK
- Pietra230 NOK
Oktay
2 måneder siden
ikke verst
- Picasso215 NOK
Rune
10 måneder siden
Litt salt, men en av Oslos beste pizzaer.
- Cacciatore210 NOK
Helene
10 måneder siden
Kunne gjerne vært litt mer topping, men pizzaen var god
- Pepperoni198 NOK
mette
10 måneder siden
Nydelig pizza med tynn bunn.
- Pepperoni198 NOK
Johanne
11 måneder siden
Digg pizza (:
- Pepperoni198 NOK
- Picasso215 NOK
Lena
11 måneder siden
Nydelig pizza som alltid!
Vegard
1 år siden
nydelig pizza, og masse mat for penga. pizzaene finnes kun i medium size, så anbefaler å kjøpe to!
- Capricciosa198 NOK
Rune
6 måneder siden
god pizza levert fort
Toni
1 måned siden
Velsig digg fyll, men deigen var litt skuffende. Den er tynn, men spesielt skorpen er bare ikke god.
Dersim
1 måned siden
Veldig god pizza, og vi vil bestille jeg igjen . men vi betalte for dressing men det var ikke med og vi ønsker å få return penger for en vare vi ikke fikk
Ann-Synnøve
11 måneder siden
meget god pizza. fikk litt feil eller hadde det vert full pott👍👍
Maria
7 måneder siden
Hadde bestilt mer enn bare pizza, men fikk ikke det. Irriterende
Aiguli
8 måneder siden
Pizzaene var kalde når vi fikk dem! Ellers smakte de godt!
- Capricciosa198 NOK
- Pepperoni198 NOK
- Picasso220 NOK
- Piacenza215 NOK
Anna
9 måneder siden
Bestilte Bari-pizza med noe ekstra på. Manglet bearnaise-sausen på selve pizzaen, litt skuffende da det vanligvis er veldig gode pizzaer. Men hadde heldigvis bestilt et beger med saus som tilbehør.
Dan
9 måneder siden
God smak men veldig liten pizza
Strahinja
1 måned siden
Mid.
Jostein
2 måneder siden
maten var klad
Gilad
11 måneder siden
good
Tom-andre
11 måneder siden
litt mye olje og fett på pizzaen. fikk den kald. var god smak og rømmedressing var god
Tilgjengelige tilbud

