- Norsk
- Europeisk
Fiskeriet
Fiskeriet Anmeldelser
Lillian
2 måneder siden
meget god kvalitet på maten
Liked 2 dishes
- Fish & Chips259 NOK
- Laksetartar229 NOK
Maria
4 måneder siden
suppen er AMAZING og brødet er dritgodt samme med aioli. pleier aldri å skrive anmeldelser men har bestilt 2 dager på rad nå
Simon
6 måneder siden
Fikk kun kroketter, men ikke ris
Irja
1 år siden
Jeg spiser relativt ofte på Fiskeriet. Maten var god, men savnet veldig sylteagurkene løken og serviett som skal følge med. Dessuten var opsjonen MYE mindre enn hvis du spiser i restauranten.
Anne
9 måneder siden
Noen må ha glemt at det lå fisk og poteter i varm olje. Helt uspiselig!

