- Tyrkisk
- Midtøsten
- Kebab
Royal Doner - Sentrum
Royal Doner - Sentrum Anmeldelser
Zoha
8 måneder siden
God mat, chilli cheese var utrolig godt, kebaben burde ha litt mer smak men den var god uansett
Lukasz
9 måneder siden
Super driver very nice
Adam
9 måneder siden
Anbefales, ba dem saus på fries og de la til det takk
Carisma
11 måneder siden
Very nice staff member plus the food was yummy and perfect
Arthur
1 måned siden
ingen jalapeño?
Arthur
1 måned siden
Mer smak , litt mer UMFHH, mulighet for spicy tilpassning
- Biffdöner319 NOK
Karolina
5 måneder siden
god kebab men kunne smake lefsen va til taco fra oldelpaso
Sondre
1 uke siden
Hår i maten💀
Jonas
11 måneder siden
Ok kebab for nattmat
Elisabeth
11 måneder siden
Er vanligvis veldig fornøyd men denne gangen smakte det litt surt av en eller annen grunn
Lars
4 måneder siden
Grei men kjedelig «Lam i Pita». Bare lammekjøtt, salat, mais og noe dressing i bunn.
jørgen
5 måneder siden
Alt for lite dressing. Tørr kebab
Simen
5 dager siden
jeg bestilte ingen grønnsakker men jeg fikk alle grønnsakkene
Markus
8 måneder siden
Bestilte og chilli chees men kom ikke med
Kristin
8 måneder siden
Kjedelig! lite smak, lite dressing, kun salat og agurk + masse kylling.
Elias
9 måneder siden
Bruker tortilla lefse i stedet for hjemmelaget brød å kaller det kebab. Kjøttet var smakløst
Justyna
2 måneder siden
Fikk ikke det som jeg bestilte! Skrev veldig tydelig men ser at de leser ikke meldinger. Ikke spisbart
Snorre
10 måneder siden
Smakløs pitakebab
Alexander
11 måneder siden
Understrekte lefser, deigete. Falafelen kunne med fordel smakt mer, manglet salt, dressing og mer salat.
Saranda
11 måneder siden
Ikke veldig imponert. Kjøpte to kebabrullni går og maisen var både gul, hvit, grå og grønn. Kebaben smakte kjempe surt og begge gikk rett i bosset…våknet med matforgiftning i dag.
Kasper
7 måneder siden
Jeg fikk hår i kebaben. Vil ha pengene tilbake.
Simen
8 måneder siden
Bestilte ekstra stor kebab. Nesten ikke kjøtt. 90pommes frites.
Øyvind
8 måneder siden
Elendig! Dette er ikke kebab. Det er flesk og brød. Dårlig lefse (billig kjøpegreier), lite saus, lite smak. Styr unna
Werner
10 måneder siden
Ingen bestikk
Daniel
10 måneder siden
got the wrong order, food aswell was terrible
Aleksander
11 måneder siden
Tok 1,5 t!

