- Tyrkisk
- Midtøsten
- Kebab
Kebab House Sentrum
Kebab House Sentrum Anmeldelser
Marita
4 måneder siden
Beste kebaben!
Mikaela
7 måneder siden
Meget god kebabrull!
- Kebabrull m/ Pommes Frites205 NOK
Anders
10 måneder siden
Varm og god kebabpizza levert av en hyggelig sjåfør
- Canada305 NOK
Andrea
11 måneder siden
Beste i byen!!
- Kebabrull m/ Pommes Frites205 NOK
- Canada305 NOK
Elisabeth
11 måneder siden
skriv meny på eskene....
John
7 måneder siden
Det som "vippet" meg i denne restaurantens favør, var at det skulle følge med pitabrød til kebabtallerken. Den var ikke å se når bestillingen kom.
Elisabeth
8 måneder siden
litt dårlig behandling underveis til kunde...maten renner over i posen...mye kliss
Therese
5 måneder siden
Bestilte godt stekt , fikk ikke godt stekt😭
Kim
7 måneder siden
God mat, men når den ene var spicy når begge skulle være milde så er det litt kjedelig når kun 1 av de 6 som skal spise de foretrekker sterk...
- 49. Ostkant Pizza410 NOK
Svein
10 måneder siden
Maten var kald.
- Løvbifftallerken235 NOK
Kristine
6 måneder siden
Pizzaen var helt kald. Skuffende.
Anders
6 måneder siden
Kjedelig å betale for ekstra fyll og saus og ende opp med en tynn og tørr kebabrull, nesten uten saus
- Mozzarella Sticks90 NOK
Christian
4 måneder siden
Dårligste burgeren jeg noen gang har fått
Maren
7 måneder siden
Begge ba om uten tomat fikk masse tomat. Betalte ekstra for agurk fikk ikke agurk
- Hawaii Kebabrull205 NOK
Andre
7 måneder siden
Får ikke det jeg bestiller riktig. Det skjer hver gang
Fredrik
10 måneder siden
Bestilte kebab som alltid, denne gang så vi nesten ikke kjøttet. Ringte og sa i fra, men da fikk jeg beskjed at det var sån det skulle være. Dårlig service og ingen smak av kebab.Kjenner de ikke igjen

