- Vegetar
- Tyrkisk
- Midtøsten
- Kebab
- Vegetarian
Istanbul Döner Chef
Istanbul Döner Chef Anmeldelser
rolf
1 uke siden
mytji mat
Roger
1 uke siden
Byens beste kebab. leverer hver gang!
- Durum Kyllingkebab189 NOK
Eivor
1 uke siden
Bestill Ezme fra buffet!!!! Heeelt nydelig til den digge kebaben og.
- Durum Dönerkebab189 NOK
- Ezme fra Buffet49 NOK
Rune
4 måneder siden
bra rulle
johnnie
5 måneder siden
meget bra👍
- Lammespyd289 NOK
Anna
6 måneder siden
Alt OK
- Kyllingkebab i Pitabrød189 NOK
Kashif
6 måneder siden
Always great when visiting Trondheim
- Sultan Durum199 NOK
Robin
I går
veldig god mat, mye for pengene! kylling döner var overraskende sterk, sammenlignet med "vanlig" döner.
- Durum Dönerkebab189 NOK
- Durum Kyllingkebab189 NOK
Bård
7 måneder siden
Nydelig
ALKMINI
8 måneder siden
great food but very small kofte
- Falafelrull179 NOK
- Izgara Köfte289 NOK
Vladislav
10 måneder siden
The best ayran in the galaxy
- Sultan Durum199 NOK
- Ayran49 NOK
Malika
10 måneder siden
Food is incredibly tasty, the sauce is delicious and the fries are so good
- Durum Dönerkebab189 NOK
Sindre
11 måneder siden
godt
Peter
4 måneder siden
Tasty but ordered hot sauce on both kebabs, only 1 had the good stuff on :(
Katrina
5 måneder siden
Hår i maten
Thelma
6 måneder siden
Maten var kjempe god! Bare synd at den ikke kom frem så varm..
- Yaprak Dønerkebab249 NOK
Jo
11 måneder siden
neste gang sterk
Knut-Roar
11 måneder siden
Food
- Sultan Durum199 NOK
Kinda
4 måneder siden
veldig god men kjøttet var kaldt og hele posen og brus flasken var full av olje
- Yaprak Dønerkebab249 NOK
- Pepsi45 NOK
Simon
5 måneder siden
Salaten smakte dårlig og var gammel, noe som ødela smaksopplevelsen. Veldig bra brød og hurtig levering.
- Kyllingkebab i Pitabrød189 NOK
Are
6 måneder siden
God mat,men fikk den levert kald
andre
8 måneder siden
god på smak men rullen er ganske liten. er du en voksen mann med god appetitt må du regne med å spise 2 for å bli mett!
Kjell
8 måneder siden
Maten va kjempe god. Men foodora budet var fra utenlandsk opprinnelse så maten kom kaldt:(
Cecilie
11 måneder siden
veldig bra mat. litt annerledes enn tidligere bestilling. så litt skuffet.
Maiken
11 måneder siden
The food was tasty, but the Ayran leaked over everything during transport as it was in a cardboard container.
- Sosyete198 NOK
- Sultan Durum199 NOK
Sindre
5 måneder siden
Det heter Istanbul, men de har lang vei før det smaker som Istanbul på Grønland.
Sivert
6 måneder siden
helt ok kebab. friesene var ok-, litt bløte
- Villa45 NOK
Johannes
2 uker siden
Jeg ble dårlig i magen av maten
Ole
2 måneder siden
Fullt griser med saus overalt😬
Nirmal
3 måneder siden
The chicken in the kebab was barely cooked ! It used to taste very good, not anymore !

