- Pizza
- Tyrkisk
- Midtøsten
- Kebab
Milano Tromsø
Milano Tromsø Anmeldelser
Lukas
1 uke siden
helt perfekt! crunchy, tasty! folk som jobber på dette skiftet 5/5!
- Not availableKebabtallerken
Mohamed
1 uke siden
Kult og nydelig
Jessica
2 uker siden
Great staff and food, the milano kebab is huge and tasty
Viktor
4 måneder siden
Aldri vært borti bedre foodorabud. Ikke bare er det to kjernekarer som møter oss med døren, men gutta leverer også fort som fy. Helt magisk.
Sindre
5 måneder siden
smaker fantastisk og var vert det
- Milanokebab i Rull220 NOK
Anna
5 måneder siden
God pizza
Hector
6 måneder siden
Thanks a lot
- Hawaii195 NOK
Aron
7 måneder siden
Budet var kjempe hyggelig, men Milano glemte dressingen min😢
William
7 måneder siden
Sykt god pizza
- La Mirage310 NOK
- Chili Cheese (6 stk)60 NOK
William
7 måneder siden
God mat, litt mye pommes frites og skulle gjerne vært krydret men alt i alt veldig godt.
- Norges Spesial400 NOK
Leander
9 måneder siden
det er så sykt god mat
Lukas
9 måneder siden
awesome 😎
- Not availableKebabtallerken
Emil
10 måneder siden
Rask og hyggelig
- Not availableKebab i Rull
Koen
5 måneder siden
+ God smak, god verdi for pengene. - maten var blitt litt kald.
- Milanokebab i Rull220 NOK
Ludvig
5 måneder siden
Veldig god kebab pizza
Anders
10 måneder siden
Fikk feil pizza
Ørjan
9 måneder siden
God mat. Kunne vært mer dressing i rullen.
- Milanokebab i Rull220 NOK
Joachim
5 måneder siden
tok over en time før maten kom. Manglet 1 brusboks. fikk heller ikke noe merkart mere dressing og kjøtt som jeg bestilte ekstra
- Norges Spesial270 NOK
- Not availableKebabtallerken
- Calzone210 NOK
Artemi
5 måneder siden
Got a chicken kebab instead of Milanokebab
Kim
7 måneder siden
Manglet dressing. En stjerne mindre pga dette.
Lukas
8 måneder siden
missing kebabdressing. got a bag with food sideways....
Guste
8 måneder siden
Manglet hvitløksdressingen som jeg har betalt for.
Gabriel
9 måneder siden
Fikk ikke hvitløksdressing som var bestilt
Silje
10 måneder siden
pizzaen kjempe god, løkringer var altfor lite stekt, ikke brun skorpe, den va lysegul og våt.
- Norges Spesial270 NOK
Sylvester
11 måneder siden
Says 0,5L coke on foodora but arrives with 33cl cans. Food is good however.
- Norges Spesial400 NOK
- Milanokebab i Rull220 NOK
Ann
11 måneder siden
God pizza, men dressingen som skulle være med manglet - liten nedtur.
Bengt
2 uker siden
Vet ikke hva som skjer lenger med Milano. Men maten har virkelig tapt seg her i det siste! Utrolig skuffende når de tidligere leverte fantastisk pizza! Hva skjer milano? Snart sluttet jeg å bestille
Greta
1 måned siden
used over one hour to deliver hven i ordered standard
Andre
11 måneder siden
Fikk ikke med dressing som bestilt
- Pommes Frites60 NOK
Kjell
6 måneder siden
Hei, fikk ikke det jeg bestilte.. mangler chips til rullekebab, fikk chillichees å ikke kyllingnuggets…
- Hamburger220 NOK
- Milanokebab i Rull220 NOK

