- Chinese
- Asian
Chili
Chili Ratings & Reviews
Marianne
5 days ago
Chili leverer alltid like deilig, varm mat, i store porsjoner, enten du spiser i restauranten, eller får maten levert hjem. Jeg vil absolutt, på det aller varmeste, anbefale Chili! 1000 takk!
- 3. -Scampi Tempura125 NOK
- 48. -Dim Sum Basket139 NOK
- 6. -Szechuan Suppe95 NOK
- 13. -Kylling Gong Bao212 NOK
- 32. -Sweet & Sour Chicken212 NOK
Gørild
3 weeks ago
Denne bestiller jeg igjen og igjen. Elsker den. Sønn min og
- 36. -Chow Fan212 NOK
- 26. -Ao Jo Si212 NOK
Odd
3 months ago
Knallbra mat, store gode porsjoner
Paul
4 months ago
Veldig god mat!
- 36. -Chow Fan212 NOK
- 13. -Kylling Gong Bao212 NOK
- 20. -Grillet And285 NOK
linda
7 months ago
Alltid like fornøyd, maten er nydelig
Johan
7 months ago
Har vært kunde siden 2002, og de har nok byttet kokker noen ganger.Kan skrive under på at nåværende kokker lager god mat. Dette er min/vår favoritt rett.Har vært siden 2002. Takk for ein god mjddag:)
- 18. -Szechuan ”Tai.Ga-Fu”212 NOK
Reidar
8 months ago
De har alltid god mat, men i dag var maten helt fantastisk 🌞🌞🌞🌞🌞
Camilla
9 months ago
Nydelig mat ☀️
- 9. -Spareribs115 NOK
- 32. -Sweet & Sour Chicken212 NOK
Johan
10 months ago
Veldig bra :)!
- 18. -Szechuan ”Tai.Ga-Fu”212 NOK
Sveinung
11 months ago
Fantastisk god å STOR porsjon med prima vare 100% fornøgd
- 1. -Vårrull95 NOK
Gator
11 months ago
det er så bra mat her. biffen er mør å risen er perfekt
Petter
11 months ago
god mat og med litt eksklusiv touch. Anbefalles.
- 5. -Cha Gio95 NOK
- 12. -Scampi a la Szechuan235 NOK
- 22. -Kylling a la Chili212 NOK
Therese
1 month ago
Å som jeg hadde gledet meg til denne retten og spart . Men det som kom skuffet med/oss kjøttet var seigt og lite grønn sakerog nor rart m sausen . Nei d smakte ikke som sist :( :( Hva skjedde m favori
Renate
10 months ago
Litt tam i smaken
Bente
6 months ago
Fikk ikke med den sursøte sausen med grønnsaker i,ble tørt og kjedelig
- 3. -Scampi Tempura125 NOK
- 1. -Vårrull95 NOK
- 2. -Stekt Wonton95 NOK
Karina
2 days ago
Mannen spyttet ut vårrull,han er ikke kresen.Dårlig smak.Gon Bao var smakløs, smakte utvannet søtsur saus av et eller annet slag. Spareribs og vårruller hadde veldig kvalmende smak,flere smakte
Viktoria
8 months ago
Maten var alt for salt og virker som man har mista hele salt børsa oppi maten, men vært veldig fornøyd tidligere når vi har handlet her
- 36. -Chow Fan212 NOK
Ida
8 months ago
Wonton smakte dårlig. Måtte kaste de.
- 18. -Szechuan ”Tai.Ga-Fu”212 NOK
Katarzyna
8 months ago
Jeg ble misfornøyd med maten. Risen var klebrig og ikke varm, og begge boksene var ikke helt fulle. Fikk jeg bare rester?Pga at porsjonene ikke var komplette, ønsker jeg en delvis refusjon. Takk.
Amalie
1 month ago
Kjedeligste gon bao jeg har smakt.. veldig skuffende. Helt uten smak
Gard-axel
2 months ago
Uspiselig.
Kjersti
10 months ago
Altfor sterk - helt nedtur. Det må være et felt hvor man skriver styrke.
- 3. -Scampi Tempura125 NOK
Lisa
5 months ago
And er ikke godt stek
Hayley
6 months ago
det var ikke stekt ris det var svidd ris…. Hele retten var ødelagt fordi alt smakte brent. Mye svarte egg rester oppi
Geir
8 months ago
Kald mat. Tok en evighet. Ikke greit..
Marius
9 months ago
Altfor sterkt nesten ikke mulig å spise
Fabiana
11 months ago
mat kommer kaldt

