- Burger
- Turkish
- Middle Eastern
- Kebab
Snappys Bragernes
Snappys Bragernes Ratings & Reviews
Dan
5 months ago
Drammens beste snappy’s!!!!
Timmy
5 months ago
Smakt godt, de leste også ønsket om å få saus over kjøttet! Fantastisk
- Kebab Middag240 NOK
Malin
7 months ago
stor fornøyd , han snakket ikke i tlf utifra det jeg så og høre så det er jeg fornøyd med!!!
- Kebab Pita175 NOK
- Villa43 NOK
- Eventyrbrus43 NOK
- Roast Kylling Kebab Rull205 NOK
Tron
1 week ago
Det var rent saus utover hele brusen. Så var lite saus igjen i boksen. Synd, ikke Snappys sin skyld, her var det nok røff behandling av sjåføren. Maten smakte godt.
- Kebab Middag240 NOK
Kittil
8 months ago
alltid bra! 😁
Simon
9 months ago
Very good taste
Vanessa
10 months ago
God mat, god pris, alltid fornøyd!
- Cheeseburger Middag156 NOK
- Pitabrød m/ Pommes Frites80 NOK
- Løkringer42 NOK
Steve
10 months ago
Ikke noe feil m denne babben,den er veldig god. Men jeg synes den er litt liten til å være stor.
- Kebab Pita175 NOK
Lars
3 months ago
Litt tørre burgere men svømer i dressing.
- Cheeseburger Middag185 NOK
- Cheeseburger Middag250 NOK
Håkon
11 months ago
Sjukt digg
- Cheeseburger Middag215 NOK
- Coca Cola43 NOK
Kittil
11 months ago
som alltid bra mat å service 🙂
Rune
11 months ago
Veldig god kebab og perfekt pommes frites.
- Roast Kylling Kebab Pita185 NOK
- Pommes Frites60 NOK
John
4 months ago
Bra🥇
- Kebab Middag240 NOK
Cecilie
4 months ago
Maten var god, men kald når den ble levert
- Roast Kylling Kebab Pita185 NOK
- Cheeseburger Middag156 NOK
Erik
5 months ago
Kebabben var god, men nesten kald når den var fremme. Budet bør bruke termobag på så kalde dager.
- Kebab Pita175 NOK
Kate
7 months ago
fikk sterk kebab,bestilte svak og medium
- Kebab Middag200 NOK
Sandra
9 months ago
Veldig gode fries! Bra burger!
- Roast Kylling Kebab Rull175 NOK
- Cheeseburger Middag215 NOK
Christina
2 months ago
Virker som pommes frites er stekt 2 ganger. Stiv
Tom-Robert
3 months ago
Litt for mye salt og krydder.
Dan
5 months ago
Fikk dessverre ikke det jeg spurte om…
Christoffer
5 months ago
Maten var god, men det ble litt kaldt før vi fikk den. Medium var mer som mild
Ariana
6 months ago
Det var kaldt(
Lasse
3 weeks ago
Jeg bestilte to cheeseburger middag. Fikk ikke med noe dressing, eller salat. Var ikke noe dressing på burgeren heller.
Jørgen
1 month ago
De glemte saus på kebaben ☹️
Jan
2 months ago
Fikk ikke med drikke som bestilt. God mat
Caroline
10 months ago
Maten var god, men ikke varm. I tillegg var mye falt ut av emballasjen og i bæreposen
Magnus
11 months ago
Fikk ikke Pepsi maxen jeg bestilte
Preben
2 days ago
Ba om uten dressing men fikk dressing på burgeren…
Sara
2 weeks ago
All I got was bread and potatoes?
Dennis
2 weeks ago
Aldri hatt en mer sloppy kebab rull før, må spise med bestikk, saus var overalt på serviett da den kom ut av posen. Ikke bestill fra rundtom

