- Pizza
Pizzeria La Pietra
Pizzeria La Pietra Ratings & Reviews
Andrea
Yesterday
Nydelig pizza!! Oslos beste🤩
- Picasso215 NOK
Jens-Erik
1 month ago
Alltid bra.
- Vichinga215 NOK
Thomas
1 month ago
Fantastisk som alltid!
Aud
5 months ago
Byens beste!
- Capricciosa198 NOK
- Pietra230 NOK
Yona
6 months ago
Ser Veldig og lukter veldig godt, pizzaen er varm å bra levering!
- Capricciosa198 NOK
- Pepperoni198 NOK
Puria
6 months ago
Thanks a lot.
- Capricciosa198 NOK
- Pepperoni198 NOK
Cristhian
7 months ago
Pizza little by cold but tasty
- Coca-Cola45 NOK
- Pepperoni198 NOK
Kristin
8 months ago
God pizza, ble levert før tiden 🙏🏻
- Valentino220 NOK
Magnus
8 months ago
Veldig good bunn, godt med fyll og veldig gode dressinger. Anbefales!
- Carpaccio240 NOK
- Napoli215 NOK
Jesper
8 months ago
Veldig god pizza
- Capricciosa198 NOK
Youssef
2 months ago
Tasty pizza!
- Solo45 NOK
- Pietra230 NOK
Oktay
2 months ago
ikke verst
- Picasso215 NOK
Rune
10 months ago
Litt salt, men en av Oslos beste pizzaer.
- Cacciatore210 NOK
Helene
10 months ago
Kunne gjerne vært litt mer topping, men pizzaen var god
- Pepperoni198 NOK
mette
10 months ago
Nydelig pizza med tynn bunn.
- Pepperoni198 NOK
Johanne
11 months ago
Digg pizza (:
- Pepperoni198 NOK
- Picasso215 NOK
Lena
11 months ago
Nydelig pizza som alltid!
Vegard
1 year ago
nydelig pizza, og masse mat for penga. pizzaene finnes kun i medium size, så anbefaler å kjøpe to!
- Capricciosa198 NOK
Rune
6 months ago
god pizza levert fort
Toni
1 month ago
Velsig digg fyll, men deigen var litt skuffende. Den er tynn, men spesielt skorpen er bare ikke god.
Dersim
1 month ago
Veldig god pizza, og vi vil bestille jeg igjen . men vi betalte for dressing men det var ikke med og vi ønsker å få return penger for en vare vi ikke fikk
Ann-Synnøve
11 months ago
meget god pizza. fikk litt feil eller hadde det vert full pott👍👍
Maria
7 months ago
Hadde bestilt mer enn bare pizza, men fikk ikke det. Irriterende
Aiguli
8 months ago
Pizzaene var kalde når vi fikk dem! Ellers smakte de godt!
- Capricciosa198 NOK
- Pepperoni198 NOK
- Picasso220 NOK
- Piacenza215 NOK
Anna
9 months ago
Bestilte Bari-pizza med noe ekstra på. Manglet bearnaise-sausen på selve pizzaen, litt skuffende da det vanligvis er veldig gode pizzaer. Men hadde heldigvis bestilt et beger med saus som tilbehør.
Dan
9 months ago
God smak men veldig liten pizza
Strahinja
1 month ago
Mid.
Jostein
2 months ago
maten var klad
Gilad
11 months ago
good
Tom-andre
11 months ago
litt mye olje og fett på pizzaen. fikk den kald. var god smak og rømmedressing var god
Available deals

