- Pizza
- Turkish
- Middle Eastern
- Kebab
Kebab Pizza House Greåker
Kebab Pizza House Greåker Ratings & Reviews
Victoria
1 week ago
kjempe god pizza.Fikk feil pizza levert, ringte og de lagde ny med en gang gratis. anbefales virkelig
Linnea
4 months ago
supergodpizza
- 26. Norway279 NOK
Noah
5 months ago
veldig god mat som vanlig, fornøyd idag og👍
- 24. Kebabpizza369 NOK
Noah
6 months ago
bil mekanikere fornøyd idag å😊
- 24. Kebabpizza369 NOK
susan
6 months ago
verdens beste pizza ❤️❤️❤️
- 26. Norway389 NOK
Ola
8 months ago
God kebabpizza
- 24. Kebabpizza269 NOK
Marcus
9 months ago
Kebabpizzaen shmeller
- Not available31. Kebabpizza m/Drikke
Stine
7 months ago
helt ok
Stine
8 months ago
Helt ok.
- Kebabtallerken239 NOK
- 25. Canada299 NOK
Alise
1 month ago
Ikke så god som den har vært tidligere.
Claudio
3 months ago
Skrev på bestillingen sterk saus, fikk ikke sterk saus.
Linn-Katrin
8 months ago
Fikk mais. Bestilte uten
Henrikke
9 months ago
Pizzaen var totalt smadret i esken.
Ellen
1 month ago
Nesten ikke kjøtt
Claudio
11 months ago
Spurte om sterk saus, fikk både mild og sterk som betyr at personen glemte og satt begge. Pizza med 70% saus.
Sara
7 months ago
Glemte sausen som er viktig for retten.
Marlyn
9 months ago
Maten var helt kald når den ble levert. Det var glemt en ingrediens på pizzaen, så pizzaen ble ikke det samme. Veldig overprisa mat, kunne kjøpt like god pizza i frysedisken på matbutikken.
Aleksander
3 months ago
de klarer ikke å lese
Mirsade
3 months ago
Jeg skrev uten tomat og løk. Fikk bare kylling og salat i pitabrød uten noe kebab saus eller mais eller agurk.. Kjøttet var også tørt og overstekt. Ble så skuffa!! Tenk å lage kebab uten kebab saus??
Aleksander
4 months ago
de klarer ikke å lese ordre. selve maten er grei men de klarer ikke å lese
Matias
4 months ago
vissen pizza, kjøtt var seigt
dovydas
4 months ago
Jeg bestilte med ekstra ost, ekstra jalapeño og ekstra fetaost. Men jeg fikk bare en vanlig kebab, selv om jeg betalte penger, og i stedet for 1,5 liter Coca-Cola fikk jeg 0,5, noe forferdelig.
Stian
6 months ago
Bestilte mat herifra, kebaben var oljete og våt, rent igjennom pakken. Maten var forsinka å. Betale 600+ for 2stk kebab også er det mere olje en kebab i den. Neitakk.
Omid
6 months ago
Tok over en time for få lever en pizza !!!!! Dritt dårlig
Josh
6 months ago
Pizza var halvparten av vanlig størrelse. er det grunn til rabatt? veldig dårlig.
Trymsen
7 months ago
Alt får lite saus og alt lå på siden
Sidra
7 months ago
Jeg har ikke mottat hele bestillingen
Jarl
7 months ago
Maten var helt kald. 🥴
Aleksander
8 months ago
de har forsåvidt god mat, men klarer søren ikke å lese bestillinger. mer surrete sted skal du lete lenge etter
Trond
11 months ago
Når jeg bestiller extra ost til 39 kroner på en kebabpizza og pizza blir levert uten ost. Fantastisk NOT.

