- Asian
- Vegetarian
- Vegetarian
China Palace
China Palace Ratings & Reviews
Denise
4 months ago
Smaken var perfekt balansert, knasende grønnsaker, sprø kylling, nydelig saus og perfekt ris.
- Spicy Crispy Chicken Cashew (Spicy)389 NOK
Ingard
3 days ago
Er blitt veldig dyrt!
- Grillet And449 NOK
Heny
11 months ago
Kan virkelig anbefales
Robert
1 month ago
Ekstremt lite kjøtt, ellers meget god mat
Wiktoria
9 months ago
Sweet and sour chicken was super sweet and the spring roll had a bit dry meat inside
- Wontonsuppe219 NOK
- Not availableEple-Karamellkake
Sunniva
3 months ago
Jeg mottok stekt ris som både inneholdt reker, biff og kylling til tross for at jeg bare bestilte med kylling….
Aina
1 month ago
Svinekjøttet er steinhardt og ikke stekt, takeaway
Sofie
9 months ago
svinekjøtt er veldig rosa og seigt.
Carita
9 months ago
God mat, men dårlig pakket. All sausen lå igjen i bunnen av posen på den ene retten vi bestilte. Det burde også informeres om at ris følger med retten i beskrivelsen…
Geo
2 months ago
sausen var utvannet. Ikke som reklamert
Elisabeth
1 month ago
Var ikke stekt ris. Smakte bare kokte grønnsaker. Var ikke godt..
Bente
3 months ago
Turde ikke smake på maten,da den ble levert i ett plastbokser,med halv lukket lokk i en åpen fruktpose/plastpose. Kan dere ikke sikre maten litt bedre? Jeg aner ikke hvem de folka som kjører er,og ane
Josefine
11 months ago
Lite smak på saus og grønnsakene, og kjøttet var tørt og ikkje mørt, skuffa over kvaliteten
Morten
4 months ago
Jeg fikk ikke det jeg hadde bestilt,veldig synd,jeg er en god kunde og har vært fornøyd inntil nå
Julie
11 months ago
nydelig mat, men ostekaken var gammel/sur...
Frank
4 months ago
Bestilte spesialstekt ris med 100kr ekstra kjøtt som jeg alltid pleier. Da kommer den i 2 pakninger. En vanlig og en litt mindre. Denne gangen kom den i 1 vanlig pakkning, ingen ekstra kjøtt.
Risten
5 months ago
Manglet ris
Frank
5 months ago
Bestilte uten minimais, noe de ikke klarte selv om det er egent felt dette!!
Luca
7 months ago
Jeg fikk ikke noe kjøtt. Jeg bestilte en biff chop suey og fikk bare ris og grønnsaker
Odin
8 months ago
mindre biff og grønnsaker enn normalt og harde klumper med ris..
Jannicke
9 months ago
Nudlene var smakløse og vassete. Biffretten var full i fett. vi var 4 som delte disse rettene og alle var like missfornøyde.
sebastian
11 months ago
Glemte alt av bestikkk så nå kan vi ikke spise

