- Pizza
San Marino Elverum
San Marino Elverum Ratings & Reviews
Rikke
2 weeks ago
Tipp topp
- BERNAISESAUS33 NOK
- Monster Ultra White - 0,5L55 NOK
- Burn 0,5L55 NOK
- CLASSIC BURGER175 NOK
Elin
1 month ago
god mat. fortsatt null servietter
- DØNER ROLL189 NOK
Helen
2 months ago
Veldig god pizza.
Iqra
4 months ago
Beste kebaben!!
- CLASSIC ROLL179 NOK
Linnea
5 months ago
Kjempe god mat som alltid! God service! Flotte ansatte, som leverer god mat og good vibes!
- 14. YUMMY149 NOK
Rikke
6 months ago
Nydelig mat og fikk det jeg bestilte
- BERNAISESAUS33 NOK
- CLASSIC BURGER175 NOK
Hans
11 months ago
mmmmmmm fries on pizza and the sauce <3
- 14. YUMMY219 NOK
Jo
10 months ago
Var godt men var ingen løk som det sto det skulle være
Aslan
5 months ago
Litt blindskudd når du bestiller herfra. Har bestilt her to ganger og den ene var ok, den andre var skivebom. At en pizza til 380kr med div ekstra kjøtt og ost skal føles lite hadde jeg aldri trodd.
Anders
1 week ago
Kjøpte med en dressing, ikke noe saus på pizzan. Fikk dressing lagt ferdig på hele pizzan, så det ble en saus et eller annet sted i bestillingen.. Ikke en situasjon der det passet uheldigvis.
Martin
8 months ago
På den ene bestillingen med kylling tallerken skulle det være ekstra kyllingkjøtt, men det ble ikke med. Det er svært lite på den.
- DØNERKJØTT PLATE209 NOK
Kenneth
2 months ago
Det var lite ",brød" rull, alt for mye dressing, rullen smuldret opp, hull i rullen akt rant ut. Mulig for tynn rulle
Nils
11 months ago
For mye salat i forhold til kjøtt og saus. Betaler mye for salat og brød
- KYLLINGKJØTT PLATE209 NOK
Sandleen
1 month ago
It was so bad, just a few slices of doner, a lot of bland dressing and really crispy dried chips. Very disappointing
Saleh
5 months ago
Det var veldig lite kylling og mat i kebaben..
Peder
6 months ago
Pizzaen hadde ikke ananas, var noe rart mulig aprikos
- HOT WINGS99 NOK
- Fanta Exotic - 1,5L52 NOK
Asgeir
8 months ago
Mangler kebabsaus jeg bestilte med
Jon
8 months ago
En cl dressing?
Ida-Therese
9 months ago
Ber spesifikt om UTENA SAUS, får saus.
Andrea
10 months ago
Hår i maten
Christofer
11 months ago
Manglet kebabdressing.
Øystein
11 months ago
Fikk en rull full av salat, lite kjøtt, og en teskje med saus, kan ikke akkurat si det frister til gjentagelse. Prisene er i overkant stive i tillegg.

