- Turkish
- Middle Eastern
- Kebab
Dronningens Kebab
Dronningens Kebab Ratings & Reviews
Eileen
4 months ago
Kjempegod mat
- Kebab i Pita179 NOK
- Kebabtallerken229 NOK
Tobias
5 months ago
Hyggelig fyr
- Kebab i Rull199 NOK
- Kebabtallerken259 NOK
Alexis
6 months ago
Fed the American in me🇺🇸.
Lars
7 months ago
- Reklamerte med 0,5, fikk 0,33. + Perfekt pommes frites. Kjempegod kebab!!!
- Pommes Frites90 NOK
- Kebabtallerken259 NOK
Rune
8 months ago
Helt konge bra mat dette da dere altså👍😂💪🤣🤙😂✌️🙈
- Kebab i Box m/ Pasta229 NOK
Nicolai
9 months ago
En av Oslos beste kebaber! Bestiller her jevnlig
- Kebab i Rull229 NOK
Bjørn
1 year ago
Beste!!
Maciej
6 months ago
fast and solid :D
- Kebab i Pita229 NOK
Kaza
9 months ago
God kebab, men fikk tallerken istedenfor rull som bestilt.
Anna
6 months ago
Mye olje, helt ok smak, bra priser
Snorre
7 months ago
Was cold on arrival
- Kebab i Rull209 NOK
Kathrine
8 months ago
Bestilte kebab i rull men fikk ikke det. Lite smak
Stefan
1 month ago
Ikke så god. Veldig grisete. Kommer ikke til å bestille mat herfra igjen.
Javed
3 months ago
Manglet pomesfrites
Martine
11 months ago
Vi fikk ikke med pommes frites som vi bestilt
Marcus
4 months ago
Hele rullen kolapset det rant dressing overalt med en gang sølvpapiret var tatt opp
Murad
4 months ago
Dritt mat
Randi
5 months ago
Super bløt kebab og brisen manglet:(
Liv
6 months ago
Alt for bløt av dressing, merkelig smak på kebabdressingene
Justyna
2 months ago
Driver didn’t take the order to the place. It’s shown as delivered but the order is not delivered
Marius
11 months ago
Dårlig kjøtt å for lite salat
Marius
3 months ago
Mottok feil vare
Alicia
5 months ago
Glemte brusen jeg hadde bestilt
Lukas
5 months ago
Fikk ikke alt jeg skulle ha og brukte veldig lang tid på å levere
Lukas
5 months ago
Fikk ikke det vi ba om. Bestilte en medium uten løk og tomat, den var medium med løk og tomat. Bestilte også en mild uten løk og tomat, og fikk medium med løk og tomat
Anita
6 months ago
Fikk bare grønnsaker og olje. Totalt 4-5 biter med kebabkjøtt
Hauk
6 months ago
Fikk ikke fries som jeg bestilte
Ida
7 months ago
Bestilte uten løk, fikk med løk.
Mona
9 months ago
Dårlig stekt kjøtt. Ellers supert👌
Jarl
9 months ago
Drink was missing and Foodora was unwilling to accomodate with delivering it to me. The Kebab tasted great but with poor taste of poor customer service from Foodora in my mouth afterwards.

