- Burger
- Turkish
- Middle Eastern
- Kebab
Trollgrillen Mjøndalen
Trollgrillen Mjøndalen Ratings & Reviews
Elias
6 days ago
Ekstrem smakfull kebabtallerken!
Elias
6 days ago
En sikker, solid, og utmerket restaurant med trollmagi! Her får du virkelig oppleve topp burgeren i hele Drammen!
Sara
4 weeks ago
kjempe god smak på burgeren og fries var perfekt krydret!
- Chessburger Tallerken165 NOK
- Løkringer40 NOK
- Mozzarella84 NOK
- Hvitløk25 NOK
Max
1 month ago
Maten var dig for å være en oste pizza
Hege
2 months ago
Mye mat for pengene 👍🤩veldig god
Tina
3 months ago
helt fantastisk god mat og de laget rn egen egg og laktosefri saus til meg😍 best!
- Kebabtallerken175 NOK
- Hamburger100 NOK
Alexander
1 month ago
Mye mat, leverte OK. Cæsarsalat burde gjerne ha ren filét og ikke "kebabkjøtt".
- Kebabtallerken175 NOK
Jasmine
2 months ago
Good, but could be a bit more spicy. But overall it’s good
- Kyllingkebabtallerken195 NOK
- Kebab i Pita130 NOK
- Kebab i Pita170 NOK
Abelone
3 months ago
God pizza med masse fyll og mye mat i. Det eneste å klage på var at bacon som var på var litt seigt og jeg trodde det skulle være pepperoni også på.
Stine
3 months ago
Selve kebaben var veldig god den altså, men litt for mye av den hvite sausen og pomfri var vassen. Mulig hele middagen hadde vært bedre om man hentet selv og slapp ekstra pose rundt maten.
- Kebabtallerken175 NOK
- Løkringer40 NOK
- Chili Cheese70 NOK
Martine
3 months ago
Maten kom raskt - å den var varm! Frisk og god mat. God smak, med det lille ekstra. Ett lite minus - da drikke som var bestilt ikke var sendt med.
- Kyllingkebabtallerken245 NOK
Micael
3 months ago
først og fremst var pizzaen god, men det var helt syke mengder med bearnause sauce på pizzaen, pizza stykkene revnet og datt ifra hverandre så det var en utfordring å spise maten, men eller bra.
Therese
3 months ago
Veldig god mat, men når vi fikk den levert lå hele kebaben i posen og bare pitabrødet i boksen
Ismail
3 months ago
Fikk ikke med ananas
- Smash Burger m/ Ost Tallerken200 NOK
Gabriel
1 month ago
Rullen var douf
- Bacon Cheeseburger Tallerken185 NOK
- Pommes i Rull m/ Ost110 NOK
Edvinas
2 months ago
Food very be bad
Adam
2 months ago
Neinei
Elisabeth
3 months ago
Ingen krydder eller smak på kyllingen og den var veldig tørr. Oste sausen smakte egentlig bare smør
- Fanta49 NOK

