- Burger
Grytelokket avd. Klemetsrud
Grytelokket avd. Klemetsrud Ratings & Reviews
Thanh
1 month ago
god service og punktlig
- Dobbel Bigburger BigMeal307 NOK
- Lokket's Babb Deal160 NOK
Kay
2 months ago
Kjempebra
- Lokket's Kebabmiddag212 NOK
- Lokket's Kebab157 NOK
- Ekstra Pitabrød19 NOK
- Dressing31 NOK
Kay
2 months ago
Super som alltid
- Lokket's Kebabmiddag212 NOK
- Lokket's Kebab157 NOK
- Kyllingnuggets91 NOK
- Dressing31 NOK
Murad
4 months ago
Kjempe god mat
- Kebab kjøtt Barnemeny108 NOK
- Not availableLokkets Kebabmiddag Deal
Thomas
6 months ago
Beste burgeren i oslo!
Shamrez
1 month ago
Ok
- Lokket's Kebab128 NOK
- Lokket's Kebabmiddag182 NOK
marius
9 months ago
kjempe god mat!
- Not availableLokkets Kebabmiddag Deal
Darin
8 months ago
God måltid til en bra pris! 👏
- Lokket's Burger Middag213 NOK
Janne-Guri
10 months ago
Veldig god burger m tilbehør. Bestilte med Annanas på den ene burgeren. Den hadde de glemt.
- Bigburger128 NOK
- Lokket's Burger Middag213 NOK
Markus
8 months ago
Ikke noe extra saus ellers er maten alltid god
Darin
2 months ago
Norsk fastfood er pyton
Allan
7 months ago
Grei burger smak m søkkvått brød. Når bestilling spes.sier ekstra kjøtt er det ikke kebab kjøtt som gjelder hverken med eller ved siden av burgeren. Hvis burgeren heter trippelmania er det xstra patty
Kari
7 months ago
Maten var kald.
Sami
7 months ago
Didnt get my drink
Desirée
7 months ago
Dry burger and cold fries
Jawaad
7 months ago
Glemt drikke min
Tomsen
1 week ago
Katastrofe! Delt litt kebab kjøtt i str på kjøttboller, 8-9 pomfrites. Tørr burger, ikke ekstra ost som valgt..
Haider
1 month ago
Vanligvis er maten god. Denne gangen var kebaben stusslig. Masse kinakål men Knapt kjøtt og saus.
Therese
9 months ago
Fikk ikke brusen jeg bestilte. Maten var god.
- Not availableLokkets Kebabmiddag Deal
Stig
4 months ago
fikk feil mat
Ismail
6 months ago
Gammel smakløs mat, vannete saus som har lekket ut av esken og i hele posen.
Steffen
5 months ago
Fikk med ost når bestilt uten
- Trippel Mania m/ Ost288 NOK
Hina
5 months ago
Mangler pritabørd
Rune
5 months ago
Fører kjørte forbi adressen 2 ganger før levering….aldri igjen.
Mahmod
6 months ago
Fant ikke frem. Måtte ut og vise. Maten ble sølt i posen.
Emil
6 months ago
Fikk ikke med drikken jeg bestilte. Fikk ikke med ekstra dressingen jeg bestilte
sean
8 months ago
Jeg fikk ikke colaen min
Gijan
8 months ago
Jeg ba om mild. Det var til barna, så får jeg sterk. Nå kan ikke barna spise det
Eray
8 months ago
Elendig kebab betalte for ektra mais og agurk. men kunne telle antall mais og agurk i kebaben. bestilte stor kebab gikk vel mini kebab ikke liten engang. ingen dressing mais på kebaben.
Darin
9 months ago
Levert til feil adresse

