- Burger
- Turkish
- Middle Eastern
- Kebab
Habibi Grill
Habibi Grill Ratings & Reviews
Martin
1 month ago
Helt fantastisssssk
- Kebabtallerken225 NOK
Thomas
1 month ago
Masse saftig kjøtt og god smak.
- Rullekebab189 NOK
Håkon
1 month ago
God smak, god mengde mat og ikke druknet i dressing som man får de fleste andre plasser. tommel opp :)
- Kebabtallerken225 NOK
Jan
2 months ago
veldig god, og ankom varm.
- Kebab Pizza349 NOK
- Nybakt Pita249 NOK
Mats
3 months ago
meget god mat og kjapt levert
- Kebabtallerken225 NOK
Nils
3 months ago
god mat
- Rullekebab189 NOK
Richard
3 months ago
burgeren var helt fantastisk idag. litt slapp pomfri må man regne med etter en lang kjørettur
Terje
4 months ago
nice og rask
Malin
5 months ago
Digg
- Rullekebab189 NOK
- Margherita199 NOK
Maiken
6 months ago
Raskt levert og nydelig mat! 😊
Roger
6 months ago
Litt kald, men godt!
- Rullekebab189 NOK
Markus
7 months ago
Knallgod kebab!
- Rullekebab189 NOK
Nansy
6 months ago
Perfekt
- Hvitløksdressing35 NOK
- Alkajo349 NOK
casper
8 months ago
kjempegod pizza!
- Alkajo349 NOK
- Coca-Cola75 NOK
Siw
9 months ago
meget god mat. anbefales 🥰
Rita
9 months ago
Nydelig mat men litt kald..
Henrik
9 months ago
Fantastisk som alltid🌄🔥
Henrik
9 months ago
Helt fantastisk👌🙏🏼🤩🤩😃
Henrik
10 months ago
Beste kebaben i byen 👌
- Rullekebab189 NOK
- Shawarma Rull165 NOK
- Mozzarella Sticks79 NOK
Joel
10 months ago
Veldig god kebab jeg spiste mye( Johan broderstad) burde vært litt større
- Rullekebab189 NOK
Kristian
3 months ago
Veldig god
Morten
11 months ago
Veldig god kebab og raskt levert:D
- Kebab i Pita189 NOK
- Rullekebab189 NOK
Robert
11 months ago
To ord. Nydelig mat!
- Rullekebab189 NOK
- Chili Cheese m Dib79 NOK
- Hvitløksdressing35 NOK
- Normal fries69 NOK
Liv
11 months ago
nydelig kebabtalerken, mye mat😃
- Kebabtallerken225 NOK
- Hamburger Meny169 NOK
Julia
4 months ago
Godt, men noen deler av pitaen var svidd
David
1 year ago
5 stars no notes
Syeda
9 months ago
Maten var god, men jeg fikk feil brus. Ville ha solo,men fanta kom istedenfor.
Fransine
2 months ago
mildt kebabkjøtt(farse så lett å tygge). fersk salat. søtpotetfriesen var gode! vaffelfriesen var god. chilicheesen små og tørre. hvitløksdressingen mild og kjedelig. alt i alt litt tamt og kjedelig.
- Rullekebab189 NOK
- Fanta Exotic55 NOK
Amalie
2 months ago
Var god men mangler spice
- Rullekebab189 NOK
Frode
4 months ago
De glemte å sende med brusen jeg bestilte.

