- Pizza
- Tyrkisk
- Midtøsten
- Kebab
- Ben & Jerry's
Balkan Pizza & Kebab House
Balkan Pizza & Kebab House Anmeldelser
Joachim
4 dager siden
Beste i oslo
Mathias
4 dager siden
Tasty food!
- Kebab i Pita + 0,5 l Brus260 NOK
- Kebabtallerken + 0,5 l Brus300 NOK
Aram
1 måned siden
Great and delicious
- Istanbul235 NOK
- Pepsi45 NOK
Christian
3 måneder siden
Tok nærmere 90 min før maten var på døra, da kjøkkenet hadde mye å gjøre, men maten var verdt det.
- Kebabrull + 0,5 l Brus270 NOK
- Kebabtallerken + 0,5 l Brus300 NOK
Elisabeth
4 måneder siden
Veldig god pizza! Stor. Kunne ønske det fantes en lignende pizza som også hadde mais og løk. Og mulighet for hottere dressing!
- Espen Special310 NOK
Nicolai
4 måneder siden
fantastisk kebab med kylling. pitaen hadde litt lite fyll. men rullen var perfekt! kunne vært litt sterkere med tanke på at jeg bestilte sterk.
- Kebab i Pita185 NOK
- Kebabrull195 NOK
Mina
6 måneder siden
Amazing food! Amazing packaging and tastes wonderful as always. Thanks for the sause
- Kebabrull + 0,5 l Brus270 NOK
Richard
6 måneder siden
Rask levering
Steinar
7 måneder siden
En av de beste i Oslo
- Kebab i Pita185 NOK
Halvor
8 måneder siden
God mat, lite emballasje :)
- Gyro210 NOK
Omar
8 måneder siden
maten var veldig god, og godt balansert med grønnsaker og saus
Alf
9 måneder siden
Alltid digg mat hos balkan
Don
9 måneder siden
Veldig god service! Fikk akkurat som ønsket :) Definitivt favoritt plassen min å spise
- Jonas Spesial340 NOK
Meglena
10 måneder siden
God service og kjekk ansatt! 🤩
- Gyro210 NOK
trygve
7 måneder siden
Brødet var ikke nybakt, ellers alt veldig bra!
Elisabeth
1 uke siden
Hadde vært topp om man kunne betale for å legge til topping på pizzaen. Denne er veldig god når jeg legger til mais, løk, hot dressing hjemme. +krydder på Friesen. Synd det ikke er en full kebabpizza!
- Espen Special310 NOK
Fredrik
3 uker siden
Du vet aldri hva du får men du kan være trygg på at de leverer en porsjon som ikke ligner på den du får ved disken selv. Ujevn kvalitet og mengde hver gang.
Marius
1 måned siden
manglet dressing
Sebastian
1 måned siden
Ok kebab.
Perla
9 måneder siden
Dessverre kall
Diana
3 måneder siden
vi er vanligvis veldig fornøyd, men i dag fikk vi en myk pizza som nesten virket våt? for mye pizza saus og for mye dressing oppå
Thomas
3 måneder siden
Helt grei pizza. Litt lite saus.
Lars
4 måneder siden
Usedvanlig lite kjøtt i kebabrullene.
Fabian
4 måneder siden
De glemte en saus
Truls
5 måneder siden
Slitsom smak
Elisabeth
7 måneder siden
Dyrt, men ellers godt.
- Gyro210 NOK
Rikke
7 måneder siden
Fikk ikke med pommes frites, og maten var kald
Morten
7 måneder siden
Liten porsjon, og selv når man betaler ekstra for mer kjøtt, så får man ikke noe mer.
Sondre
4 dager siden
Dry, no sause
thorkil
8 måneder siden
Kaldt og våte pommfrie

