KebabHuset

Stengt
Levering
Rating 4.2 out of 5 stars, 500+ reviews
Skippergata 58
Magnus12.6.2026Faktisk er veldig god kebabpizza kombinert med rømmedressingen! Dette var positivt overraskende! Jeg forventet standard pizza alle andre lager, men denne er faktisk god og unik nok
Andreas7.5.2026Nydelig mad
Rune7.5.2026Veldig godt! Raskt levert.
Rune23.4.2026Kjempegod mat
Heidi7.3.2026Virkelig god pizza!!
Arne3.1.2026Bra Mat.
Marcus27.12.2025Dunder kebab
Taha5.12.202510/10 Alltid god mat der fast kunde der
Andreas4.10.2025Bæng 4 the bucks
Stig13.6.2026På snitt bra, men litt skuffende lite brødmat. en kvart liten bit med noen sesamfrø er ikke hva man forventer fra en kebab. Tallerken eller annet. Ellers god dog, plenty med kjøtt og annet.
Elita16.9.2025Alltid 10/10
Sylve24.8.2025Pizzaen var veldig god.
Mariella15.3.2026God mat, kjapt levert! Litt variabelt hva man får, så er usikker på hva standarden er.
Philip27.6.2025Helt fantastiske beste kebaben jeg har smakt
Jack13.6.2026Kebab pizza ikke kebabsaus
Michael8.3.2026Alt var ganske fuktig, bløt pommes, kebaben var stor og med gode ingredienser men sausen var helt smakløs, bestilte sterk og med grønn chili, fikk smakløs og med jalpeno…
Sigurd3.8.2025Veldig god kebab, men en del mindre og ganske mye dyrere enn de andre kebabene i området
Kawsar16.3.2026Brent kyllingnuggets…
Helz10.7.2025Fikk dessverre ikke med drikken jeg betalte for🥲.
Birk25.12.2025Kebaben var svært bra, men pizzaen med all toppingen var svært brent, mister mye smak da
Kristin12.6.2026The food was unfortunately not good at all. The fries were completely soggy, and the chicken was inedible because it was full of hard pieces. Would not recommend.
Stian26.5.2026Njææ! hauset opp!
Hamza5.5.2026Jeg har bestilt med tallerken og betalt for det men fikk kun burger
Sondre15.4.2026Nesten ikke skinke og ikke noe ananas
Veronica17.8.2025Helt ok pizza. Burde vært aldeles god til den prisen, men dessverre ikke verdt pengene
Eline3.4.2026Bestilte medium sterk mix tallerken, fikk sterk og uten kylling. Det er andre gang jeg kjøper mix tallerken og denne gangen ble jeg ekstremt skuffet! Den var ikke i nærheten av det den var første gang
Pia3.2.2026Do not read comments on orders.
Marcus22.12.2025Kjøpte stor men fikk liten. Når jeg åpnet boksen å se kebaben ble jeg skuffa, det så ut som gryterett
Rahuldeep29.11.2025De hadde ikke amerikanske bunn, helt ok! De ringte og sa det, vi tok italiensk og som kompensasjon skulle vi få rømmedressing. Dette handler om å holde det de lover, hvis de først lover noe!
Sam19.10.2025Jeg bestilte 2 stk fikk en
Monday10:3021:00
Tuesday,Wednesday10:4521:00
Thursday11:0021:00
Friday12:0021:10
Saturday12:1521:30
Sunday12:0021:00

Restaurantinformasjon

KebabHuset USKAP AS 931698931MVA

Leveringsleverandør

foodora Norway AS / foodora rider partner

Matleverandør

foodora