Mathias22.2.2026Manglet en drikke jeg bestilte
Mattias18.12.2025Minsta kebabrullen jag noensin fått levrert. Tynnare en ein tom dorull
Santiago1.1.2026Betalte for for 190g cheeseburger meny og fikk noe helt annet!!
Fredrik18.11.2025Liten pomfrit til 50kr så å si kun en håndfull å smaker som du spiser tørrkjeks e så tørt/. Romana’en ble tatt et tygg av selve konsistensen e isje god å maten smaker rart
Lynn8.10.2025Lasagna didn’t taste that well and bottom was stuck to the form and short black hair in the food