- Sandwich
- Salat
- Burger
- Glutenfri
Jordbærpikene City Nord
Jordbærpikene City Nord Anmeldelser
Marlene
7 måneder siden
Barna elsker deres kremede pasta. Veldig fornøyde i dag og! Kjekt når vi voksne vil ha litt spicy mat😅
Vilde
3 uker siden
Kaken var litt mindre enn D jeg hadde sett for meg. Sammenlignet med tidligere kaker jeg har spist dær
- Bacon og cheddar burger med fries269 NOK
- Brownie79 NOK
Ailo
10 måneder siden
Mjau
Marianne
11 måneder siden
Kjempegod mat, og ostekake! Har kjøpt mat flere ganger, og kjøper gjerne igjen fra her!
- Vår cæsarsalat249 NOK
Marianne
11 måneder siden
Deilig stykke med ostekake, som ble desserten min i dag! Har enda ikke smakt stykket med "Browniesen". Blir morgendagens dessert, det da. Den er sikkert veldig god den også. Gleder meg til å smake!
- Brownie79 NOK
- Ostekake jordbær85 NOK
- Coca-Cola59 NOK
Vibeke
6 måneder siden
Veldig god smak på maten!! En av de bedre omelettene jeg har smakt. Brødet var ikke helt som det skulle… men det kom heldigvis ikke liggende sammen med maten.
Maya
8 måneder siden
Smakløst :(
- Urtestekt brød med aioli75 NOK
Fábio
11 måneder siden
We request laktose free and they send with chilimayo

