Lazar24.10.2025det var veldig veldig bra mat, veldig fresk med mye smak 👌😊
Ann20.7.2025Små beggerne lå velvet i posen og det lå saus ut over i posen. Sushien var gå og vi ble mette.
Jutta18.4.2026Dårligste red curry jeg har spist, tror ikke det er kokosmelk opp i en gang. Skal ikke bestille igjen.
Lazar13.11.2025jeg vet ikke hvem lager den soppen , men hvert gang det er helt forskjellige soppen , en gang vanlig som skal gå in , neste gang fullt av brokkoli 😬 igjen neste gang fullt med meis og gulrot
Connie31.7.2025skikkelig dårlig kundeservice!! kommer ALDRI til å bestille derfra igjen.