- Asian
Bamboo Sagene
Bamboo Sagene Ratings & Reviews
Helle
1 week ago
alltid nydelig mat
- 46. Indrefilet i Szechuan Style258 NOK
Ole
3 weeks ago
Denne retten er sterk, men god. Kommer i beholdere som holder godt på varmen. Anbefales.
- 36. Kylling Gong Bao218 NOK
Marjorie
1 month ago
Mangler spise pinne ellers alle maten var veldig godt
- 47. And a la Saigon248 NOK
- 41. Pad Thai228 NOK
- 45. Mi Xao218 NOK
Hege
5 months ago
Tempura Vulkano Roll – helt fantastisk!!
Tora
6 months ago
verdens beste pad thai, ba om å ikke ha peanøtter i kommentar og ringte etter for sikkerhets skyld og ho som svarte var så hyggelig og jeg fikk til og med en liten tegning på boksen, bestiller igjen:)
- 41. Pad Thai228 NOK
- 70. Philadelphia Roll98 NOK
ingrid
6 months ago
Har sikkert bestilt her hundre ganger. Elsker maten
- 49. Thai Kylling Ingefær & Chili208 NOK
Erlend
7 months ago
VEldig god mat! Bestiller igjen!
- 14. Tofu I Panang208 NOK
Linn
10 months ago
God smak og saftig kylling med crunchy grønnsaker!
- 1. Kinesiske Vårruller68 NOK
- 35. Biff/Kylling i Karri198 NOK
Paola
10 months ago
Kjempe god mat og gode porsjoner
- 17. Gaeng Keo Wan228 NOK
- 50. Bamboo Stekt Ris218 NOK
Hege
10 months ago
Kjempegodt!!😀
Ida
11 months ago
Beste sushien I byen synes Jeg!
Ida
11 months ago
gode vårruller
- 1. Kinesiske Vårruller68 NOK
Hans
11 months ago
Veldig god mat.
- Cashewnøtter20 NOK
- 45. Mi Xao218 NOK
Kari
7 months ago
God mat, men den var blitt ganske kald før vi fikk den.
Anne-Lise
2 weeks ago
Lite smak og litt tørr. Den var mye bedre tidligere.
Anja
3 weeks ago
det manglet både 2 cola og bestikk som jeg bestilte ved siden av, jeg er veldig glad i Bamboo, men det har vært flere ganger jeg ikke får med cola når bestilt, så bli bedre på å ordre, derfor 3 stjern
- 30. Biff Chopsuey208 NOK
- 43. Stekte Nudler218 NOK
Kristoffer
9 months ago
God kinesisk pepperbiff, men kunne vært sterkere og hatt mer smak
Nina
10 months ago
Beste take-away restaurant på Sagene. Elsker East på løkka men dette stedet konkurrerer sterkt
Martina
6 months ago
The portion was generous but the rice was really disgusting, both in texture and flavor. The curry also had a funny flavor :/ It’s a no for me!
Margrete
7 months ago
Ikke veldig god pad thai, litt tørr, lite kylling
Pedro
11 months ago
Biff m/ korriander var ikke lukket og saus ble forsvant på vei til oss.
Cathrine
6 months ago
De hadde klippet opp nudlene i 1 cm biter og var lite kylling og grønnsaker.
Rikke
7 months ago
Mangler saus og bestikk men maten grei
Mina
7 months ago
Fikk ikke wasabi og de fjernet ikke det jeg ønsket at de skulle fjerne.
Torild
1 month ago
Lukker ikke orten å hundene stikker av
Julie
11 months ago
Very average food, not worth the money at all.
Sonja
5 months ago
Fikk feil leveranse!!!!
Maria
7 months ago
Fikk ikke alle varene jeg bestilte (tempura roll) i tillegg til at en av rettene manglet (philidelphia roll) manglet philidelphia.. kommer ikke til å bestille herfra igjen..
mathea
7 months ago
Maten var så sterk at den er uspiselig. Vi måtte kaste to pad thai, uten kompensasjon..
Sandra
8 months ago
Risen var tørr. Curryen var ikke særlig god dessverre

